یا مهدی ادرکنی

چشم امید

ظهور

یا مهدی ادرکنی

فاطیما
چشم امید ظهور

یا مهدی ادرکنی

 

صبرم از کاسه دگر لبریز است


 اگر این جمعه نیاید چه کنم ؟


 آنقدر من خجل از کار خودم

 

  اگر این جمعه بیاید چه کنم ؟
 

السلام علیک یا اباصالح



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت11:48---22 خرداد 1393
سلام فاطیما جون خوبی عزیزم اعیاد شعبانیه مبارک
دیگه ب ما سرنمیزنی؟
دوست داشتی بیا برای نیمه شعبان مطالب گذاشتم
پاسخ:سلام عزیزم شرمنده درگیر امتحان ها بودم الان میام


sajjad
ساعت8:50---17 خرداد 1393
یا اباصالح المهدی

ترلان
ساعت7:37---3 خرداد 1393
الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:ممنون


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت20:37---17 ارديبهشت 1393
یا ابا صالح ادکنی
پاسخ:الهم عجل لولیک الفرج


کوثر
ساعت19:58---17 ارديبهشت 1393
یا اباصالح المهدی ادرکنی
پاسخ:او خواهد آمد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 | 12:38 | نویسنده : فاطیما |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.